Brunett
Publicerat den

I fredags kom Malin och jag tänkte att jag inte kunde se ut hur som helst, så jag övertalade Björn att köpa hårfärg till mig. Jag sitter alltså här som brunett istället för rödtott. Jag trivs väldigt bra i den här färgen förutom att en flaska inte räckte till hela håret så jag har fortfarande lite rött kvar, men jag ska köpa en till flaska på fredag så att jag kan täcka över det som är kvar. Nu ser jag iaf ganska normal ut för ovanlighetens skull. Annars hade jag röd/rosa hår med ljusbrun utväxt. Hur snyggt är det på en skala? Då ä det bättre att färga håret brunt och låta det växa ut från det istället för att man har röd/rosa hår och ska låta ens vanliga hårfärg växa fram. Man kan ju inte se ut hur som helst.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?