Jag ser det snöa, jag ser det snöa.
Publicerat den


Idag har det snöat, men som tur var smälte snön lika snabbt som den kom. Tittar man ut ser det nästan ut som att det har regnat eftersom marken är blöt och det är kallt ute. När jag såg snön slog det mig att jag måste köpa ett par skor. Jag har fortfarande ett par sommartofflor som skor eftersom jag inte har haft råd att köpa mig ett par ordentliga. Jag har vinterskor hemma hos mamma och pappa, men de måste klackas om så det är ingen idé att mamma skickar ner dem. De får klackas om när vi har hämtat dem istället.

Jag har hittat några skor som jag tycker är snygga, men de får inte kosta alltför mycket. Jag har rabbat på Ellos, men hittade inga som föll mig i smaken där, utan jag hittade jättefina skor på Deichmann sko och Halens. Det kan bli så att jag istället köper ett par på skoaffären här i Nybro, eller om vi åker in till Kalmar. Jag måste vilket fall som helst ha ett par.




Carro med bebis i magen ♥

Vad tror ni att vi har för kön i magen? :)



URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Carro med bebis i magen ♥

Härligt du :D

Själv har man just kommit hem från en timmes simtur. Är helt slut i kroppen. Men de är så himla skööönt :D



ja, jag har ingen aning alls :P



URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Emmis

svar; hah jaa det är sant men nu ligger snön här vitt överallt känns det som XD



URL: http://flickanemmis.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?