Flytta tillbaka till mamma och pappa ?
Publicerat den

Som det ser ut nu kommer jag inte att stanna i Nybro heller. Igår tyckte jag att Björn uppträdde sig konstigt och jag gick då in på en sms-sida han har och upptäckte att han flirtat med en tjej i Dala-järna. Han vägrade i princip prata med mig igår och det berodde alltså på att han pratade med henne.

När jag berättade för honom att jag sett smsen han skickat så tar han bort dem! Varför kan han bara inte vara ärlig istället för att gå bakom ryggen på mig? Visst, jag kanske inte ska snoka, men vad gör man när man blir totalignorerad?

Han verkade ganska sur över att jag ställt in intervjun och nu förstår jag varför. Om jag hade flyttat hade han antingen gjort slut eller gått bakom ryggen på mig. Hur kan man göra så?

Varför ska jag alltid dras till fel killar?




Anonym

Du är nog inte den första han gör så emot.



URL:


Han gjorde exakt samma sak mot mig!



URL: http://jenniferjuhlin.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?