Please please
Publicerat den

Nu har vi varit och tittat på lägenheten. Den låg på första våningen vilket jag är positiv till då mina knän kommer orka de få trappsteg de måste ta. Lägenheten var fräsch och rymlig. Tapeterna var väldigt fina. Jag älskade sovrumstapeterna och fondväggen i vardagsrummet. Jättefint! Köket var även fint, men tapeterna var ingen höjdare. Får dock vara glad för att de gula tapeterna inte var någon annanstans i lägenheten. Balkong fattades dock, men det lider vi inte av. Vatten och värme ingick, men inte el. Elen är dock billig, så det gör ingenting att den inte ingår.

Vi får se om vi får den. Jag ringde nämligen förvaltaren idag och hon sa att lägenheten är så gott som uthyrd redan. Hon hade istället en tvåa med kokvrå. Jag vill dock ha ett kök. Hon tog mitt telefonnummer och skulle höra av sig för mer information sen. Vi får hoppas att de ångrar sig angående lägenheten. Vi vill så gärna ha den.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?