Great :)
Publicerat den

Nu har vi äntligen fått någorlunda ordning i lägenheten. Vi har fått en tv-bänk och tillhörande hyllor av Björns fd. grannar. Färgen är kanske inte så smickrande (ljusgul), men man kan ju måla om dem. Vi har även fått ett nytt soffbord som är i mindre storlek än det förra. Det vi hade tidigare använder vi nu som databord tills vi har råd att köpa ett riktigt.

Vi var i måndags till socialen och ansökte om socialbidrag. Vi måste dock lämna in lite papper innan de kan ta ett beslut, så det kan ta uppåt två veckor innan vi får några pengar (om de godkänner ansökan). Jag måste få mina papper från arbetsförmedlingen först innan de kan ta ett beslut. Vi får hoppas att de godkänner ansökan annars vet jag inte vad vi gör. Björn har sökt jobb, så har även jag. Jag vet dock inte hur jag ska göra på jobbfronten med tanke på mina knän. Jag ska till en läkare på fredag och hoppas att de kan ställa en diagnos eller iaf gå vidare istället för att säga att det "växer" bort.



sara hagelberg

ny blogg :) så du vet gumman <3



URL: http://thesweetyangel.blogg.se/


Sara

Härligt att ni börjar få i ordning lägenheten! :) du får lägga ut bilder så att jag får se hur det ser ut! Kraam



URL: http://schniii.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?