Finally!
Publicerat den

Nu låter det som att det kommer att ordna sig. Mamma och pappa sa nej till att ställa upp som borgensman så Björn frågade sin moster och hon ställer upp. Jag har därför meddelat hyresvärden om att detta och att vi nu vill ha lägenheten. Hon kommer att göra en kreditupplysning på Benitha (som hans moster heter) och sen är det klart! =) Då får vi flytta in redan den 15:e. Nu väntar jag bara på samtalet från socialen så att vi kan få hjälp första månaden eftersom jag inte hinner få min lön. Då blir jag alltså kvar på jobbet och kommer att jobba kvar där tills jag hittat någonting bättre. Jag har haft ont i huvudet sen jag var på utbildningen. Det försvinner när jag kommer hem, men dyker upp igen när jag går till jobbet. Lite jobbigt, men vad gör man inte för pengar?





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?