Falling apart
Publicerat den

Nu känns allting förjävligt! Jag ringde socialen i Smedjebacken idag och de kan inte hjälpa oss. De sa att jag skulle ha sökt hjälp medan jag fortfarande bodde där. De sa att socialen i Nybro inte får neka eftersom det finns en paragraf om kvinnomisshandel som de ser ganska starkt på. Trots det är det ingen som vill hjälpa. Vi har räkningar som måste betalas och jag vill inte hamna hos kronofogden. Jag är för fan bara 19 år!

Jag har sökt 5st nya jobb sen vi var hos socialen: Glitter i Växjö, heltidsjobb på Siba i Växjö, deltivdsjobb på Siba i Växjö, McDonalds i baronens köpcentrum i Kalmar, McDonalds i Giraffens köpcentrum i Kalmar. Jag hoppas att jag får något av de jobbet. De kanske inte är så välbetalda, men alla inkomster är välkomna just nu. Vi behöver bara 3000kr till i månaden för att klara oss.

Allting känns så jobbigt och vad jag än gör och hur mycket jag än anstränger mig så går allting åt helvete. Ibland orkar jag fan inte leva längre!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?