.....
Publicerat den

Anledningen till att jag blev tvungen att sluta på arbetet var att jag inte kan sitta stilla. Jag kan heller inte gå på stället. Det fungerar inte. Jag måste ta promenader på 10 minuter åt gången och det måste ske regelbundet ungefär varannan timme. Då tyckte jag att det var dumt att vara kvar på jobbet då jag fick betalt för hur mycket jag sålde. Hur mycket skulle jag sälja om jag vore ute och gick flera gånger under en dag? Det fungerar inte så. Jag kan få jobbet tillbaka om jag vill, men läkarna har sagt att jag ska vara försiktig med att sitta stilla. Får jag ont ska jag avsluta det jag håller på med och börja med någonting annat. Jag tycker inte att man ska ta ett jobb om det påverkar hälsan.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?