Förvirrad
Publicerat den

Imorse fick jag ett sms där det stod att du inte ska lämna mig. Att läkarna hade fel. Är det något slags skämt eller? För det var inte ett dugg roligt. Jag har gått och varit så himla orolig för dig. Jag har fällt så många tårar för dig och så berättar du det här. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta det. Skämtade du med mig från första början? Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att jag är glad att du inte ska lämna mig än, vännen. Jag hoppas att du nu kommer att få den vård du behöver för att överleva. Du förtjänar inte att dö. Inte än. Du har många långa år framför dig och jag vill att du tar tillvara på den chans som du nu har fått. Du överlevde av en anledning. Slösa inte bort detta nu. Livet är alldeles för värdefullt för det. Jag kommer att stötta dig i det här och se till att du har det bra. Jag kommer att göra allt jag kan.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?