Don't get it
Publicerat den

Jag hoppas att jag en dag kan glömma vad du har gjort. Det är klart att jag fortfarande tänker på dig även om jag inte vill. Jag känner mig så dum som lät mig luras av dig. Hur kunde jag lita på dina ord? Jag fick tydliga tecken på att det här skulle hända. Att du var denna sortens kille, men jag stannade kvar ändå. Kärleken gör en bokstavligen blind. Jag önskar att jag hade öppnat mina ögon tidigare. Även om jag var uppmärksam och konfronterade dig så ljög du mig ändå rätt upp i ansiktet. Jag förstår inte hur man kan göra så! Leka med en annan människas känslor på det sättet. Det känns som att du endast såg mig som ett objekt. Jag var ingen människa för dig. Jag var endast ett tidsfördriv eftersom du inte kunde få den du verkligen ville ha. Jag är så besviken och så arg. Både på dig, men även på mig själv som kunde gå på varenda ord som kom ur din mun.

Jag brukar säga att man ska värdesätta alla förhållanden och göra någonting bra av det, men den här gången går det inte. Jag kan inte se någonting positivt från vårat förhållande. Det är klart att jag kände starkt för dig under tiden då jag inte såg några tecken, men när jag väl började se hur du egentligen var så började allting gå utför. Varför kunde du inte ha varit ärlig mot mig på en gång? Om jag inte var den du sökte så kunde du väl ha gjort slut istället för att han lekt med mig på det sättet. Du kanske tycker om att leka med andra människors känslor och sen inte bry dig om det. Du är som mobbarna var i skolan. Det är du som mår dåligt, men du ville inte erkänna det så istället försökte du få mig att må dåligt. Jag hoppas att du en dag inser att du behöver hjälp, för man behandlar inte andra såhär.


I will never forget the pain that you caused. You have poisoned my mind. I will never forgive, never forget.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?