Birthday
Publicerat den




Idag, den 26 Januari 2009, fyller jag 19 år. Dagen började bra då jag vaknade med ett lysande humör. Varför jag gjorde det har jag ingen aning om. Jag får väl se det som någonting positivt; att jag kan vara glad för en gångs skull. Det som var mindre bra med min morgon var att jag ställde klockan på ringning kl.07:20, fast jag egentligen hade sovmorgon till kl.08:20. Det kom jag inte på förrän jag hade stigit upp och då var det ingen idé att gå och lägga sig igen. Klantigt gjort, men sånt som händer. Jag fördrev därför tiden vid datorn tills det var dags att gå till bussen. Jag passade på att poppa lite musik eftersom jag var ensam hemma.

I skolan gick det bra. Jag började kl.10:15 och slutade kl.12:40, så dagen var kort och bra. Efter skolan var jag på stan med Susana en sväng. Pratade lite skit och så ♥Efter att mamma slutade jobbet så åkte vi och köpte hårfärg (som jag ska färga imorgon). Sen åkte vi hem, åt lite och åkte iväg till Falun. Där köpte jag en kaninhona för pengarna jag fick av mina föräldrar. Det är en dvärgvädurshona på 4 månader. Jag har valt att döpa henne till Holly. Hon är hur söt som helst.

Det kändes jättebra att få vara i Falun igen. Jag blir lika glad varje gång. Känner mig lugn och avslappnad där. Jag längtar verkligen tillbaka. Det är mitt hem. Imorgon ska jag ringa runt om jobb och förhoppningsvis så nappar någon. Vill så gärna flytta härifrån så snart som möjligt. Börja ett nytt liv.

Utöver kaninen så fick jag en bok av mamma och pappa. Nu minns jag inte vad den heter, men det är boken av Graaf. Har en bekant som rekommenderat den till mig efter allt jag gått igenom. Den ska tydligen hjälpa mig igenom det här. Snällt av henne att vilja hjälpa mig trots att vi inte längre är vänner. Jag försöker iaf se positivt på det här året. Oturen borde ju vända någon gång. Varför inte i år? Jag ska försöka gå in med en så bra inställning som möjligt. Nu ska här bli ändring. ♥





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?