Stop bothering me
Publicerat den

R, det spelar ingen roll hur mycket du än försöker att övertala mig. Hur mycket du än bönar och ber. Jag kommer aldrig att gå tillbaka till dig. Du hade din chans och du sumpade den totalt.Jag förstår inte hur du kan tro att det kommer att bli vi igen. Jag kanske gav dig för höga förhoppningar när jag skrev till dig och träffade dig. Det var inte tänkt att det skulle bli så. Meningen var att vi skulle kunna vara vänner trots det som hänt. Glömma det som har varit. Jag planerade aldrig mer än så.

Du säger att du idag är en bättre människa, men för mig spelar det ingen roll. Det var du som ställde till allting från början och du får faktiskt ta konsekvenserna för det. Det spelar ingen roll om du idag är en bättre människa. För mig kommer du alltid att vara samma gamla kille som tar till våld så fort han inte vet hur han ska agera. Du påstår att jag är och var ditt allt, men det är bara skitsnack för då hade du aldrig behandlat mig som du gjorde. Ingen förtjänar att utstå något så hemskt. Jag önskar inte ens min värsta fiende det ödet. Alla förtjänar att vara lyckliga.

Det är dags för dig att släppa taget om mig och gå vidare. Jag har hittat någon som jag vill vara med och det får du faktiskt acceptera. Du måste inse att jag lever mitt eget liv och att du inte har en plats i det. Du måste släppa taget om mig någon gång. Du kan inte hålla på att tråna efter mig hela livet. Det är bara jobbigt för oss båda. Jag vill kunna leva ett liv i lugn och ro, med en kille som behandlar mig som en människa. Inte som ett objekt. Jag har ett hjärta. Tycker det är synd att folk vägrar se det ibland.

Här finns det ingenting att hämta. Det är dags att du går vidare med ditt liv. Jag kommer aldrig att bli en del av det igen. Det är dags att du går vidare med ditt och jag med mitt. På skilda håll.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?