Relieve
Publicerat den

Det känns bättre nu när man har fått lätta lite på mitt hjärta. Mina tankar. Jag tänker gå vidare och sluta leva i det förflutna. Jag kan aldrig gå tillbaka till R, det skulle aldrig fungera. Skrev mest föregående inlägg för att lätta på tankarna och samvetet. Har lite dåligt samvete över att jag ens tänkte som jag gjorde. Jag ska koncentrera mig på mig själv nu. Tycker att det är väldigt viktigt att jag gör det för en gångs skull. Jag måste lära mig att släppa taget om saker som har varit. Jag har tidigare haft problem med det, men det ska bli ändring nu. Jag måste ta tag i saker och lära mig att släppa taget ibland. Jag kan inte ha det såhär och jag har insett nu, vilket känns bra.

Det förflutna går inte att ändra på, men man kan styra framtiden. Jag kan styra mitt öde och det är just vad jag tänker göra. Jag tänker se till så att allting blir bra igen. Jag vet vad jag måste göra för att må bra och då finns han inte med i bilden. Vi kan vara vänner, men ingenting mer. Det skulle aldrig fungera och jag har insett det nu. Tänker inte fundera mer på det. Jag ska göra så gott jag kan för att släppa det. Jag kan bara jag har styrkan och viljan. Jag får sluta att vara så snäll.

Jag har alltid haft lätt för att förlåta folk. Kanske ska ta och sluta med det och verkligen tänka mig för vilka som förtjänar förlåtelse och inte. Jag ska iaf gå vidare med mitt liv. Det är dags att jag börjar gå på förnuft istället för känsla. Man kan inte alltid följa sitt hjärta och det har jag nu insett. Jag ska ta tag i mitt liv för en gångs skull. Det är dags nu.





cecilia

Stå på dig! Jag stöttar dig till 100 procent och mer! Du är jätte duktig gumman! Love you<3



URL: http://ceciliabogsveen.blogg.se/cecilia




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?