Visit my baby
Publicerat den

Den 19/1 är det Kims födelsedag, men eftersom jag inte har råd att åka dit då kommer jag att åka den 2/1 istället eftersom lillebror ändå ska till Falun och spela handboll. Eftersom han ska vara och spela på Lugnet kan jag smita iväg till minneslunden eftersom det bara tar någon minut att gå dit.

Om jag går själv eller tar med mig någon är inte bestämt än. Jag har alltid varit själv när jag varit på minneslunden eftersom jag är en sån som helst inte gråter inför folk och risken är stor att jag gråter när jag går dit eftersom Kim är det jag värderar högst i mitt liv.

När jag är på minneslunden tänker jag tillbaka på allt som varit och jag kan inget annat än att skämmas över vad jag har gjort. Det känns tungt när man tänker tillbaka på det även om jag tog detta beslut för Kims bästa.

Jag ångrar inte aborten, utan jag ångrar hela graviditeten. Att jag ens var så korkad att blanda in ett barn i bilden för att jag kände mig oälskad. Jag fattar inte hur jag kunde göra någonting sånt, så varje gång jag tänker på detta brister jag ut i gråt. Det är en anledning till varför jag alltid är själv när jag åker till minneslunden.

Det finns nog inte många som kan förstå sorgen som jag känner och det är så otroligt svårt att förklara för de som inte upplevt detta själv.



Sara

Jag förstår dig precis gumman :(

Kramas <3



URL: http://thesweetyangel.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?