Utvärdering av träning
Publicerat den

Idag var jag och tränade med damlaget i min modersklubb. Jag trodde att folk skulle vara spända och tysta när de såg mig, men de verkade bara vara glada över att se mig vilket kändes bra.

Jag förväntade mig att träningen skulle gå ganska dåligt, vilket den gjorde också med tanke på att jag inte hade rätt knäskydd på mig. Jag lämnade kvar mina favoritknäskydd hos Björn, vilket jag inte skulle ha gjort. Jag fick istället ta ett par skydd som jag hade för ett antal år sedan och det resulterade i att jag inte kunde koncentrera mig och att jag fick ont i knäna. Ett tag ville jag bara kliva av, men härdade ut tills träningen var slut.

Det är tänkt att Björn ska skicka upp knäskydden åt mig och jag hoppas på att han gör det snart eftersom jag inte står ut med de jag har nu! Han har dock inte så mycket pengar, så jag antar att jag kommer att få vänta ett tag.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?