Merry Christmas
Publicerat den

För er som inte har förstått så är det julafton idag, men för mig känns det som en helt vanlig dag. Julafton är inte detsamma längre nu när man har blivit till åren, så firandet går helt enkelt ut på att äta lite god mat och titta på Kalle eftersom vi inte ger varandra julklappar längre.

Jag har nog inte gett min familj några julklappar sen julen -07 eftersom jag inte har haft några pengar till att köpa julklappar sen dess. Tänkte att jag skulle försöka köpa någonting nästa år eftersom jag vet att jag kommer att ha råd då.

Det är vid såna här tillfällen som man önskar att man hade sin egen familj som man kunde skämma bort. Jag minns ju själv hur det var när man var liten och man såg fram emot alla presenter m.m. Längtar tills man har egna barn och får se deras reaktioner när de öppnar alla julklappar.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?