Klippning
Publicerat den

Idag var jag och klippte mig eftersom det var ett tag sedan jag gjorde någonting med håret. Eftersom jag inte hade klippt mig sedan september -08 så var det såklart slitet och Helle var tvungen att ta en del. Det såg ganska tråkigt och livlöst ut, så hon klippte även upp det för att få mer liv i håret.

Hon sa att hon endast skulle ta någon centimeter, men så blev det tyvärr inte. Jag känner mig därför ganska naken nu när håret blev så pass kort. Jag försöker att spara ut det, så det känns jättetråkigt nu när så mycket försvann.

Jag får ha lite tålamod nu när jag försöker att spara ut det. Eftersom jag vill ha en så pass lång längd så kommer jag nog att få vänta 2-3 år innan håret har växt sig så pass långt. Jag har nog inte så mycket val än att vänta.



Sara

Du är jätte fin gumman <3



URL: http://thesweetyangel.blogg.se/


Jenny

hej, kan du adda mig på msn?



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?