Gårdagen
Publicerat den

Igår, eller snarare inatt, var jag och Sandra ute på krogen Underbar och dansade. Jag tänkte därför att jag skulle berätta lite om det eftersom jag antar att det iaf finns någon som är nyfiken.

Jag började att göra mig i ordning strax efter kl.20 och Sandra hämtade mig runt 22-tiden. Hon hade tre killkompisar som skulle med, så vi åkte till dem först och var där i ca 1 timme innan vi gick ner på krogen. När vi kom dit var det ganska lite folk, men med tiden började det att rasa in. Det var ganska mycket folk man kände, men det sket jag fullständigt i, utan jag försökte att slappna av så mycket jag kunde.

Vi satt först och pratade lite i soffan, men när det kom en bra låt gick vi istället upp för att dansa då jag kände hur det riktigt kliade i kroppen. Jag älskar att dansa, även om jag ser ut som en kråka när jag gör det. Vi dansade i princip hela kvällen och två av killarna som hängde med dansade runt mig. En var på mig så pass mycket att jag faktiskt drog Sandra åt sidan så att jag fick vara ifred. Jag kände mig bara besvärad och obekväm.

Eftersom jag är nykterist så drack jag endast ett glas vatten under kvällen. Vi dansade så mycket att man blev alldeles varm och torr i halsen, så det fick bli lite vatten. En av killarna försöka få mig att dricka, men han lyckades inget bra.

När vi kände att vi dansat färdigt för kvällen åkte vi till Mickes lägenhet (en av killarna som var med) och satt där i 2 timmar och pratade lite. Efter ett tag såg Sandra att det var någonting med mig och sa då:"Sluta tänka, Lollo". Under hela kvällen fanns det nämligen en speciell person i mina tankar och jag hade lite svårt för att fokusera på någonting annat än honom. 

Sandra skjutsade hem mig så att jag var hemma ca 04:30 och eftersom klockan var så mycket gick jag och lade mig direkt. Jag upptäckte då att min barndomskompis Mattias hade ringt mig runt kl.03. Jag hade nämligen inte telefonen med mig, utan hade lämnat den hemma för säkerhets skull. Han var ute och firade sin kompis 18-årsdag, så det var säkert bara fylleringning eller nåt.

Jag hade ganska svårt för att somna till en början pga. alla tankar i huvudet, men lyckades till slut slumra till. Jag vaknade runt 12:30, men gick inte upp direkt utan låg och drog mig lite.

Min utvärdering av kvällen blir: Det var roligt att umgås med Sandra, men krogen är inte mitt rätta element. Om jag inte hade haft denna kille i tankarna så hade jag nog kunnat slappna av mer, men det  gör ingenting. Kvällen fick godkänt ändå :)






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?