Fiesta
Publicerat den

I lördags var det tänkt att jag och Sandra skulle gå på SOLO i Ludvika, men det blev inte av eftersom jag tyckte att det var alldeles för tidigt för min del. Nu är det iaf bestämt att vi ska gå ut på fredag och jag ser faktiskt fram emot det. Sandra och jag har inte umgåtts på snart 5 år, så jag tycker att det är på tiden att vi börjar umgås igen.

Med tanke på att jag inte har varit ut på snart 4 år känns det lite extra nervöst, men jag tror att det kommer att gå bra bara jag kan slappna av bland så mycket folk.

Eftersom jag vill se någorlunda normal ut har jag beställd nya kläder som vi ska hämta ut idag. Jag har även bestämt frisyr och smink, vilket känns bra. Då slipper jag stressa med det på fredag.

Jag hoppas att jag kommer in dock, men tanke på att mitt leg gick ut i slutet på juli. Det syns tack och lov att det är jag, så man får hålla tummarna för att de släpper in mig ändå. Annars får vi gå ut när jag skaffat mig ett nytt leg.



Johanna

Har du inte ett giltigt pass då? =)



URL: http://idajohannamaria.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?