Ett år har gått
Publicerat den

 

För exakt ett år sedan gick jag till polisen och anmälde R för misshandel. Jag minns det som om det vore igår. Jag var så otroligt nervös och jag hade nog aldrig klarat av att genomföra anmälan om inte Sara hade följt med mig. Det kändes jättebra att ha någon vid min sida som stöttade mig.

Jag har haft många som stöttat mig angående detta och det är många som håller tummarna för att utredningen ska gå bra. Hur det går just nu vet jag inte eftersom jag inte har kontakt med polisen. Sist jag hörde någonting var i september och då var det jag som ringde dem för att höra vad som händer.

Om det blir någon rättegång vet jag inte, utan det får tiden utvisa. Jag hoppas dock att han får sitt straff för det han har gjort mot mig är inte acceptabelt. Det kommer att hemsöka mig hela livet och jag tycker inte att han ska få komma undan med vad han har gjort.

Ska jag vara helt ärlig är det jättejobbigt att det ska behöva ta sån tid eftersom jag vill få det här överstökat så att man kan gå vidare sen. Så länge utredningen håller på kommer jag att ha en klump i magen, vilket inte är särskilt bra. Därför är jag väldigt glad över alla som håller tummarna för min skull.

 




Sara

Stöttar dig alltid gumman <3

Kommer alltid stå vid din sida vart du än går :)

Du och jag är best friends for ever !



URL: http://thesweetyangel.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?