Dikt för denna gång
Publicerat den

Varje gång jag åker till minneslunden har jag alltid med mig en dikt och eftersom det alltid tar mig tid att skriva ihop en bra dikt så började jag redan förra veckan och blev klar i söndags. Såhär låter dikten som jag ska ha med mig till minneslunden denna gång:


" Jag vet att det ej är din födelsedag
Men jag vill ändå sitta vid dig ett litet tag.

Visa att jag hos dig för evigt finns
Och att jag alla ögonblick med dig minns.

Visa att jag älskar och tänker på dig.
Att du alltid finns djupt inom mig.

Tomheten växer och längtan är stor
Nu när du i min mage ej längre bor.

Tankar och känslor kommer och går
Nu när sorgen och saknaden förvandlas till sår."




Sara

Jätte fiint gumman <3 Vart jag o tänka på min Skrutt :'( <3



URL: http://thesweetyangel.blogg.se/


sarahs och mickes blogg

den var fin =)



URL: http://valkommentillvar.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?