Leave me alone!
Publicerat den

Hur kan du komma och säga att jag är omogen? Att jag går på socialbidrag fast jag inte gör det. Jag trodde att du hade glömt mig, att jag inte betydde någonting för dig. Jag tycker att du kan lämna mig ifred. Jag vill inte ha någonting med dig att göra! Du är ett äckligt jävla svin och jag vill inte veta av dig. Du kommer och påstår att jag är omogen, men vem är det som är omogen egentligen? Du fick mig att lita på dig och sen går du och knullar allt som rör sig. Sedan säger du att allting är bra. Att alla andra ljuger. Hur dum får man vara?!

Folk tror så mycket skit och jag är så trött på att alla ska komma och säga det ena och det andra om mig. Det har varit knepigt med ekonomin de senaste månaderna, men jag försöker att göra det bästa av situationen och vi går för fan inte på socbidrag! Fr.o.m nästa månad har vi pengar så att det räcker. Vi behöver inte söka eller låna av någon. Om du läste min blogg ordentligt så hade du fattat det, men din hjärna är ju som sagt för trög för att kunna ta in mer än en sak i taget.

Något av det värsta jag vet är ex som hör av sig efter att man gjort slut och efter att man skaffat en ny kille som man dessutom har det bättre med. Billy, lämna mig ifred! Låt mig ta hand om mitt eget liv istället för att du ska komma och lägga dig i.

Jag har det bra utan dig. Fattar du inte det?





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?