Aktivering på måndag
Publicerat den

Nu är det klart! :) På måndag aktiveras allting, så nu är det bara några dagar kvar tills vi har telefon, tv och bredband. Eftersom telefonjacket och tv-jacket är i två olika rum och de måste kopplas ihop så har vi valt att möblera om. Vi kommer nu att ha vardagsrummet där vi sover och tvärtom. Det blir dock ett litet vardagsrum, men det är det värt. Vi ska ju köpa en dubbelsäng och den kommer inte att få plats där vi sover nu.

Caroline, nu tycker jag att vi kan sluta fred. Du är en av mina bästa kompisar och det är klart att man kan råka i luven på varandra, men det ska inte behöva förstöra vänskapen för det. Jag vet att du bara är orolig för min skull, men tro mig, jag har koll på läget. =) Nu slutar vi bråka och tar i hand. <3



Carro

Klart jag är orolig för din skull.

Jag är själv orolig för min skull och då har vi ändå två inkomst källor, tänk dig då hur orolig jag är för er?

Vänner bråkar, så är det bara.



HANDEN!!



URL: http://norbergcaroline.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?