Confused
Publicerat den

Inatt, kl.01:15, fick jag ett sms som fick mig att gråta och tänka saker som jag kanske inte borde. Jag övervägde att ta tillbaka Billy trots att han har varit otrogen. Hur dum är jag på en skala? Man förlåter inte någon som har bedragit en på det viset, och inte så många gånger. Jag har alltid varit den som kommer krypandes tillbaka när det tar slut, men jag kände verkligen någonting starkt för honom. Nu har jag ingen aning om varför. Jag tror att jag inte klarar av att vara ensam, fast jag egentligen borde. Tror att det är bäst att jag hittar mig själv innan jag inleder någonting med någon. Jag måste hitta mig själv, ta reda på vad jag vill få ut av mitt liv, vilka mål jag har och vad jag måste göra för att nå dem. Jag har några mål redan nu och jag tänker inte låta någon stå i vägen för mig. Har jag bestämt mig för att göra någonting så ger jag mig inte förrän jag står på toppen. Jag får försöka att omvandla allt som har hänt till min drivkraft. Jag har alltid varit så att om någonting har hänt mig så har jag omvandlat energin till någonting bra. Speciellt på planen. Det är bara en fördel om jag är arg, för jag förvandlar alltid det till någonting bra och tänker fortsätta med det. Jag hoppas bara att det onda i världen får ett slut. Jag vill ha mitt liv tillbaka.

Nu har jag iaf fått en förklaring till varför han agerade som du gjorde. Han skyller på att han målade upp en bild av hur underbar jag skulle vara. Hur lätt det skulle vara att vara tillsammans med mig. Så blev det inte så. Jag var alltså en besvikelse för honom. Detta är ett exempel på varför man inte ska ha för höga förväntningar om någon. Jag förväntade mig ingenting av Billy och så blev det såhär. Jag känner mig ganska utnyttjad om jag ska vara ärlig. Det enda han snackade om var min rumpa. Min personlighet verkade inte spela så stor roll. Jag känner mig som ett objekt! Vad är det med er karlar i dag? Varför ska alla vara så ytliga och strunta i vad som finns på insidan? Ni vet inte vad ni går miste om. Det finns så många bra människor där ute, men ni vägrar se det. Öppna ögonen!



Dymn_

stå på dig!

gör dig själv lycklig och bra innan du släpper in någon ny kille.



du kan klara allt det här, du verkar vara som jag en KÄMPE!



vi har en till sak gemensamt, nykterist.



ha d bra



URL: http://dymn.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?