Svar på kommentar
Publicerat den

Sara om Gravidbilder:
"du har aldrig tänkt på att du hade svårt o få barn med björn pga att du har gjort abort? man kan ju faktiskt bli steril av det.."


Man kan bli steril om en skrapning går fel - dvs. om instrumenten förs in för långt eller om man får en allvarlig infektion, men under min abort behövde jag aldrig skrapas utan det var precis som en förlossning. Då borde det isåfall finnas en risk att bli steril vid en vaginal förlossning och hur ofta händer det, liksom?

Är det ingen som har tänkt på att det kan ha varit Björns "fel" att det inte blev någonting? Jag skulle kunna rabbla upp en lista på saker som kan ha bidragit till att jag inte blev gravid, men så lågt tänker jag inte skjunka.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?