Gravidbilder
Publicerat den

För en stund sedan fick jag en fråga i chatten som lydde:"Varför lägger du inte upp bilder på dig från när du var gravid?".

För det första så finns inte bilderna kvar då R raderade dem från datorn när jag flyttade ut. För det andra så förstår jag inte varför jag skulle göra det ? Jag är inte gravid längre och jag försöker att inte tänka så mycket på graviditeten då jag inte vill att min barnlängtan ska bli starkare än vad den redan är.

Hade bilderna nu funnits kvar hade jag hållt dem för mig själv, så vill Ni se bilder på min mage när jag är gravid får Ni allt vänta tills det är dags nästa gång.



Sara

du har aldrig tänkt på att du hade svårt o få barn med björn pga att du har gjort abort? man kan ju faktiskt bli steril av det..



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?