Pappa kommenterar
Publicerat den

Pappa om Svar på kommentar:
"Dennis är inte mycket yngre än vad jag var när jag blev pappa första gången, jag var 19, så åldern är inget stort problem. Jag har i alla fall inte ångrat mig en sekund. Dessutom mognar dom flesta med upp giften. Den lilla skillnaden är väl att jag hade pluggat färdigt och hade fast jobb. Det funkade för oss att ha barn med bara en inkomst även om det inte blir speciellt mycket pengar över till annat.

Man kan ju undra lite över kommentaren (för jag som skattebetalare vägrar sitta och betala ditt liv!!"), Känns det bättre att skatten går till fyllon & arbetsskygga och alla andra som lyfter bidrag? Det är bara att gilla läget för varken du eller jag kan bestämma vilka som skall få del av skatten vi betalar."





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?