Akutgåva
Publicerat den

I inlägget Alla hjärtans dag pratade jag om en bok som jag är sugen på att köpa, men jag berättade också att jag hittat en annan som tilltalade mig mer. Den fanns dock ej i lager då och jag registrerade därför min mailadress och tidigare under dagen fick jag veta att denna nu åter är i lager, vilket gjorde mig glad. Den är så fruktansvärt gullig.

När jag kikade på sidan upptäckte jag andra fyll-i-själv-böcker som jag skulle kunna tänka mig att köpa. Bl.a. om studenten, ens föräldrar, sin graviditet och första året som förälder. Det fanns även fler roliga och jag tänkte därför tipsa om dessa. Jag tror att det skulle vara kul att ha såna här.

För att komma till sidan klickar Ni HÄR. Jag hoppas att Ni fastnar för någon - det gjorde iaf jag.

PS. Kommer Ni till BlueBox startsida så klickar Ni på "Akutgåvor" i menyn till vänster. Då kommer Ni till en sida med dessa böcker, men med andra gåvor.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?