Alla hjärtans dag
Publicerat den

Det slog mig att det snart är alla hjärtans dag. Nu är det visserligen över en månad dit, men tiden går så otroligt fort så jag tycker att det är lika bra att börja tänka på det redan nu.

Alla hjärtans dag för mig är en dag då jag får tillfälle att visa uppskattning och kärlek mer än jag annars brukar göra. Många kan tycka att det är tjatigt om man är puttenuttig för ofta, så jag försöker att hålla det på en måttlig nivå för att sedan anstränga mig lite extra just på alla hjärtans dag.

Senast jag gjorde någonting fint för någon på alla hjärtans dag var år 2007, så det är ett tag sedan. Det har kommit så mycket nya saker som man skulle kunna ge i present. Apropå det googlade jag efter presenter idag och kom in på en sida som jag besökte för några månader sedan - Bluebox. Jag tycker att det är en bra sida med många olika potentiella saker att ge bort. Jag hittade bl.a. en bok som jag är sugen på att köpa. I boken står det t.ex:"Jag tycker om dig för att:" man får sedan fylla i varför, vilka egenskaper man gillar hos sin partner, första mötet osv. Jag hittade en till i liknande stuk, men den finns tyvärr inte i lager för tillfället. Jag har dock registrerat mig mailadress så att de meddelar mig när den är i lager igen.

Vi får se hur mycket jag har råd med, men jag har planerat dagen ganska väl och hoppas på att det blir som jag tänkt mig. God middag med efterrätt, film och en present står på menyn. Sen har jag andra saker som jag tänkte köpa, men det får Ni inte reda på förrän då. Jag kan inte avslöja för mycket.

Vad brukar Ni ge Er partner på alla hjärtans dag?



Elin

Firar inte så stort men kan bli nån godsak eller nåt litet gulligt :) Sen mysig middag om vi är ensamma :)



URL: http://summermom.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?