Jag vill inte!
Publicerat den

På måndag börjar jag läsa Ma2a och Näthandel 1. Jag vill verkligen inte, men jag känner att jag inte har något annat val. Jag har gjort det jag har orkat på jobbfronten och det räcker inte till, så då får det bli så här. Ibland känns det som att jag är dömd att studera och det kanske är så. Vem vet? Jag kör på det här så länge så får vi se hur det blir. Det kan inte gå mer än fel... 
 
Det enda roliga jag har att se fram emot framöver, förutom alla fotograferingar jag har bokat och ska boka, är att jag kommer stå på loppisen i BSM-hallen i Borlänge lördagen den 6/9 kl.10-14. Jag kommer sälja fotoprodukter med bilder som jag har tagit. Jag kommer också bjuda på fika och anordna en tävling. Kom förbi, vetja! 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?