Fotografering, matförgiftning och audition
Publicerat den

Nästan två veckor har gått sedan jag skrev sist och det har faktiskt inte hänt så förskräckligt mycket på den tiden. Jag har i princip bara fotograferat och varit parkerad vid datorn (redigering). Härom dagen blev jag också matförgiftad efter att ha lagat lövbiff här hemma och igår var det ganska illa, så illa att pappa fick åka från Smedjebacken för att hålla ett öga på mig. Efter vätskeersättningen som han hade med sig blev jag lite bättre, men än är det inte över. Imorse var jag fortfarande dålig och jag var rädd att jag inte skulle klara av att gå på audition för Lager 157. De ska öppna en ny butik i september och hade auditions på Waynes i Kupolen idag mellan kl.14-18. Jag kände mig tack och lov någorlunda kry efter lite vätskeersättning, så jag åkte dit till kl.13:30. Hur det gick vill jag inte skriva här, för man vet aldrig vem som hittar ens blogg  Jag tänker berätta det nästa vecka, då beskedet ska ha kommet (eller rättare sagt, om man är intressant får man besked annars hör man ingenting). Åh! Jag skulle passa perfekt för det här, men vi får se. Jag kan inte göra annat än att hålla tummarna nu. Gör det för mig också, är ni snälla 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?