Snacka om flytningar!
Publicerat den

Jag har ätit Arctic root i två veckor nu och jag måste säga att det är sjukt vad min kropp har reagerat på det. Jag fick som Ni vet ägglossning 2-4 dagar tidigare än jag brukar och nu har jag fått ökade flytningar - och inte så lite heller! Idag och igår hade jag så mycket att det gick igenom mina trosor, leggings och jeans. Det känns ibland som jag kissar på mig och det är allt annat än roligt, men vad gör man inte för att öka chanserna till en graviditet? Jag kan stå ut med mindre behagliga biverkningar någon månad till om det resulterar i en graviditet och en bebis, annars vill jag bara bli av med skiten 

Ni som äter/har ätit Arctic root, vad har/fick Ni för biverkningar?






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?