Vätskor
Publicerat den

Jag börjar tvivla på om det faktiskt var ägglossningsflytningar jag hade några dagar innan ägglossningen. Vi hade ju samlag kvällen innan och vid närmare eftertanke kan det ha varit vätskorna från samlaget som jag såg när jag gick på toaletten, inte flytningar. Hur förklarar man annars att de försvann i samma veva som de kom? Kan hända att jag kollade för snabbt, kan hända att det var flytningar. Jag lär aldrig få veta, men något säger mig att det bara var inbillning... Ingenting att grubbla över, dock. Här skall provas Agnus Castus och grapefruktioce för att se om jag får de där förbaskade flytningarna någon gång (och då skall de stanna i några dagar!).






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?