Värk i äggstockar och livmoder
Publicerat den

Det känns som att mensen är på ingång då jag har varit öm kring äggstockarna i några dagar. Idag värker det i livmodern också, men ännu är smärtan hanterbara och jag har inte sett någon antydan till bruna flytningar. Det positiva med att det snart är dags för mens är att jag kan ringa kvinnokliniken och meddela att vi borde boka in en tid för spolning snart. Jag tror inte att det blir under den menstruationscykeln som kommer utan det blir troligtvis cykeln efter det, i början av maj. Det måste bli den cykeln, annars har jag inget annat val än att vänta till september (om det är sommarstängt/dåligt med personal under sommaren) och då har jag väntat i ett halvår. ALDRIG I HELVETE ATT JAG TÄNKER VÄNTA SÅ LÄNGE. Det tänker jag säga till dem också. Jag skiter i hur de bär sig åt, jag SKALL spolas innan sommaren. Det bara är så!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?