Premenstruell
Publicerat den

Jag hatar perioden mellan ägglossning och mens… Inte nog med att man måste vänta i hundra år på att få veta om man är gravid eller inte, man skall må skit också. Jag har varit illamående de senaste dagarna och det känns som att jag inte gör annat än att springa på toaletten. Igår mådde jag så dåligt att jag knappt kunde äta och idag har jag mått så dåligt att jag inte ville kliva ur sängen i förmiddags. Jag är tveksam om det är tecken på en graviditet då jag har dessa symptom annars (kissandet p.g.a. skadade njurar), men ack så jobbiga de är! Jag har fler symptom, dock inga som gör att jag tror att jag är gravid.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?