Inget resultat
Publicerat den

Det verkar som att det bara är slöseri med energi att dricka grapefruktjuice och örtteextrakt... Det är många som säger att dessa gör underverk på ägglossningen, men jag har inte märkt av ett skvatt. Jag skall ha ägglossning om 2-4 dagar och jag har ännu inte fått några trådiga flytningar, inga andra flytningar heller för den delen. Det brukar ömma något kring äggstockarna och flytningarna ökar när det börjar närma sig ägglossning, vanligtvis kring dag 9. Idag är jag på dag 11 och jag har inga ägglossningskänningar mer än att brösten ömmar. Det började de dock göra på dag 5-6. 

Just nu känns det som att min menstruationscykel har rubbats tack vare grapefruktjuices eller örtteextraktet. Det är nästan så att jag överväger att sluta med det sistnämnda. Det smakar apa och det är nästan så att jag får ångest när jag sitter vid frukostbordet. Grapefruktjuicen har jag ingenting emot att dricka då det känns fräscht och hälsosamt, men örtteextraktet är vidrigt! 



emma

jag skulle råda dig att försöka med extraktet allafall en månad till. ibland behöver ju kroppen lite tid för att kunna ta sig an det nya. ge inte upp så lätt



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?