Bruna flytningar
Publicerat den

Nu är det bekräftat att mensen är på väg då det bara kommer mer och mer bruna flytningar
(mensvärken är dock som bortblåst...).
 
Edit kl.18:55: ... och där kom mensvärken tillbaka!



Sara

Mensvärken brukar försvinna när mensen kommit igång. Så blir det för mig iaf, när jag väl har mensvärk dvs, har det väldigt sällan.

Svar: Jag har aldrig haft mens utan mensvärk... Värken brukar starta 1-2 dagar innan blödningen startar. När jag väl har börjat blöda dröjer det inte länge innan det slutar göra ont. Jag hade t.ex. jätteont i morse (vred och vände mig i plågor), men efter att jag blödit i två timmar gick det över. Det värker fortfarande, men inte så att det gör ont eller är obehagligt.
Louise Hedblom



URL: http://sarishaglis.webblogg.se




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?