Beräknad icke-mens
Publicerat den

Idag är mensen beräknad (om man ser till längden på den senaste menstruationscykeln). Den ömma känslan i äggstockarna och livmodern har börjat avta och den bruna flytningen som brukar komma så här dags har inte synts till. Jag har mått illa i några dagar nu och humöret är inte det bästa (det känns som att jag blir irriterad och ledsen för minsta lilla), brösten ömmar och det smakar konstigt i munnen. Det här är klassiska PMS-symptom för min del och jag vågar därför inte hoppas på att jag är gravid. Varför skulle jag ha blivit det nu, liksom? 

Jag tog ett graviditetstest innan kl.12 och det var som väntat negativt. Kan hända att jag testade för tidigt om det är så att jag mot förmodan är gravid. När jag var gravid med Kim testade jag negativt på dag 30 och plussade på dag 33. Jag är på dag 28 idag. Nu tror jag inte att jag är gravid, men det hade varit komiskt om jag vore det då jag har bunkrat upp med Agnus Castus, Jättenattljus olja och grapefruktjuice.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?