Elfte försöket
Publicerat den

Jag förstår inte vad det är som är fel. Jag har både regelbunden mens och ägglossning, men det vill sig inte! Jag har läst på om saker som kan påverka fertiliteten negativt hos kvinnor och jag uppvisar inga symptom. Det skulle kunna vara någonting i alla fall, men jag börjar tro att det är Mikaels spermier som är något slöa. Hans utlösning är väldigt liten jämfört med andra karlar som jag har varit med så det kan säkert vara så att hans produktion inte är på topp. Jag hoppas att kosttillskotten vi skall börja med vid årsskiftet kommer att hjälpa. Jag vill inte behöva utredas (kommer att söka hjälp i sommar om ingenting har hänt), men om vi måste så är det så. Det skall inte behöva ta såhär lång tid bara, tycker jag (särskilt inte för någon som har varit gravid tidigare, på första försöket!).
 
Mensen kom idag också... Elfte försöket inleds när den har försvunnit. 
 
 

Det här inlägget är publicerat i efterhand
(2013-09-15)






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?