Denna eviga smärta
Publicerat den

Jag har sedan början av veckan haft en svag mensliknande smärta i nedre delen av magen - som har ökat med dagarna. Det kändes inte särskilt mycket är jag vaknade denna morgon, men efter det första toalettbesöket kändes det nästan som att en bomb slog ned i min mage! Jag fick plötsligt en hemsk smärta någar centimeter nedanför naveln och det slutade med att jag fick ligga med en värmedyna i två timmar samt duscha varmt i hopp om att det skulle lindra, vilket det inte gjorde. Jag har också upptäckt att magen har blivit betydligt mindre svullen om man jämför med tidigare (har tagit kort cirka varannan dag), så jag är övertygad om att mensen kommer - att vi misslyckades. Jag hoppas dock på att jag har fel, men det återstår att se.
 
 
Det här inlägget är publicerat i efterhand
(2013-09-15)





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?