Education
Publicerat den



Jag har sagt att jag inte vill studera efter studenten, men det kan hända att jag söker butikssäljarutbildningen här i Västerås. Det är en distansutbildning som läses antingen på heltid eller deltid. Den börjar måndagen den 24:e september och skall enligt mina beräkningar vara avslutad fredagen den 25:e januari (dagen innan min födelsedag) om man väljer heltidsstudier. Jag är intresserad av utbildningen av den anledningen att den kan bidra till att man kommer ut på arbetsmarknaden. Jag skulle kunna tänka mig att arbeta i en sportbutik och det borde inte vara svårt att få jobb på t.ex. Stadium när man har gått ett hälsa- och idrottsprogram, men det känns som att det är smidigare att bredda sina kunskaper och lära sig mer om branschen och försäljning.

Sista ansökningsdatumet är torsdagen den 2:a augusti. Jag behöver alltså inte stressa med att bestämma mig, men det ser i dagsläget ut som att jag kommer att söka.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?