Still got it
Publicerat den

Det verkar som att jag har relativt bra koll vad gäller prisuppskattning av tatueringar trots allt. Big time tattoo co svarade nämligen på mitt mail för inte så länge sedan och Jimmy (som ägaren heter) meddelade att kalaset kommer att sluta på 3000-3500:-. Han frågade även om motivet skall se ut som på bilden eller om det skall modereras för en mer personlig touch (vilket han rekommenderade) och han fick till svar att han gärna får finslipa den.

Som det ser ut i dagsläge kommer jag att boka en tid hos honom, men för att vara på den säkra sidan väntar jag med det tills Don't worry mama har hört av sig.



Sara H

Sv: Jaa !! jag vet, det är så störande ! Jag blir så ledsen :( Min frisör sa att jag kommer inte kunna få långt hår, min hår kvalité klarar inte det .. Blir slitet så fort det växer ut.



URL: http://sarishaglis.webblogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?