ZZZZzzzzzzova
Publicerat den

Det bjöds på en god natts sömn även denna natt och jag håller tummarna för att det kommer att fortsätta då det är behövligt att få sova ut. Snart börjar skolan också, så i helgen vill jag sova ordentligt så att jag är pigg och orkar med allt arbete igen. Nu är det visserligen endast två veckor i skolan och sedan 5 veckors praktik. Sova vill jag vilket som.

Dennis ligger fortfarande i sängen. Jag har klivit upp innan honom flera dagar i rad - nästan veckor i rad. Jag kan helt enkelt inte sova så länge som han gör. 8-9 h brukar räcka för mig medan han kan sova upp till 12 h. Det orkade jag endast göra när jag bodde i källaren hemma hos mamma och pappa. Man höll inte koll på klockan då det inte fanns någon, men också för att det var så pass mörkt.

Vad dagen har att bjuda på vet jag inte denna dag heller. Det snöar för fullt igen, så någon promenad blir det inte. Någon riktig frukost blir det inte heller då vi glömde att köpa bröd när vi var på affären igår. Jag antar att det får bli pizza eftersom det inte finns någonting annat. Knäckebröd med endast smör känns inte så lyckat. Vi får ta en sväng till Ica senare.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?