Vilken dikt ska jag ta?
Publicerat den

Under dagen har jag kikat runt efter ytterligare ett par tatueringar och hittat ett par som jag är väldigt sugen på. Jag har även hittat en som är villig att tatuera mig. Vi är bekanta sedan år 2003 och jag har sett denne persons verk och litar därför på att resultatet kommer att bli bra.

Efter att ha tänkt efter noga har jag bestämt mig för att jag ska tatuera in någon text då jag tycker att h*n är väldigt duktig på det. Frågan är bara vad det ska stå och vart jag ska placera den. Som jag nämnde i ett av mina föregående inlägg så är jag sugen på att tatuera in en av mina dikter på detta sätt:

Nu är frågan: vilken dikt ska jag ta? Jag har läst igenom alla, men kan inte riktigt bestämma mig för vilken som blir bäst och jag tänkte därför be om råd. Vilken tror Ni blir finast att ha?

För att läsa dikterna klickar ni HÄR.



emma Liikamaa

Jag tycker att den 1 a är ett bra alternativ, det ska bli kul att göra en sån personlig tatuering :)

Annars kan du ju alltid slipa på en ny dikt :)



URL:


Laramore ^^

Jättefin header! Annorlunda, orginell. Älskar den! :D



URL: http://laramore.blogg.se/


Sara H

Det där var ju snyggt :)



URL: http://[email protected]




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?