Too Faced brow envy
Publicerat den

Under hela mitt liv har jag fullständigt hatat mina ögonbryn och år 2006-2007 rakade jag av dem för att kunna måla dit egna. Det kändes smidigt då jag kunde välja färg och form efter smak och behov. Med tiden blev det dock jobbigt att behöva ställa sig framför spegeln och försöka sminka fram två symmetriska ögonbryn, så jag lät de växa ut och har haft äkta sedan dess.

Även om formen idag ser okej ut är jag inte riktigt nöjd och under dagen har jag googlat på internet efter ögonbrynsmallar. Jag hittade då ett kit där med olika tillbehör som jag funderar på att klicka hem i slutet av månaden.

Som jag förstår det är det tänkt att man ska placera mallen mot toppen av sina ögonbryn och sedan lägga på puder. Det ska i sin tur ge ett resultat som gör att det ser ut som att man har ett högre ögonbryn med finare form.

Jag har läst recensioner om detta kit och alla har varit väldigt nöjda, så jag ska nog chansa.

Kitet heter Too Faced brow envy.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?