There's so much to say
Publicerat den

Urs, vad bloggen är tråkig för tillfället!
Det är så mycket som jag vill säga, men eftersom jag inte vet vilka som läser min blogg väljer jag att vara tyst än så länge - annars kommer någon att missförstå och då blir det ett jävla liv igen. Förr eller senare måste jag dock skriva av mig då det inte fungerar att hålla någonting inne för länge.

Jag älskar att blogga, så det är frustrerande att inte kunna skriva om det man vill. Jag har dock lovat mig själv att vara mer öppen och ärlig mot mig själv och det kommer därför att komma ut mer tankar och känslor här i bloggen. Det finns såklart en gräns över hur mycket och vad man bör skriva om, så jag ska försöka hålla mig till det.

Nu hoppas jag att återfå inspirationen och motivationen imorgon. Det kan hända att jag lägger korten på borden och säger som det är.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?