Telefonsamtal och 11 månader ♥
Publicerat den

Under morgonen har jag setat i telefon med bl.a. Kronofogden och Falu tingsrätt. Jag har nämligen bestämt mig för att det är dags att driva in skadeståndet, så det kommer att ligga stor fokus på det den närmsta tiden. Jag hoppas att kunna få ut pengarna till sommaren, för jag tänker inte acceptera att det ska ta alltför lång tid. Som med utredningen. Jag kommer därför försöka att ligga på så att det går relativt snabbt.

När jag skulle gå till skolan imorse slog det mig även att Dennis och jag varit tillsammans i 11 månader idag. Vi har alltså snart varit tillsammans i 1 år. Det känns fantastiskt och jag hoppas på att detta bara är början. ♥

För tillfället sitter jag i skolan och har precis fått lunchrast. Jag är jättehungrig, men orkar inte gå iväg till matsalen riktigt än då jag hoppas på att Dennis ska göra mig sällskap. Skulle det inte gå eller att han känner att han inte vill kommer det säkerligen sluta med att jag går till Ica och köper mig någonting.

Det finns två i klassen som jag brukar äta med i matsalen, men ska jag vara ärlig så tycker jag inte om den ena och den som jag faktiskt tycker om är inte här för tillfället. Jag är en sån som inte tycker om att äta själv, så om jag inte har sällskap så går jag antingen dit ändå och sitter ensam vid ett bord eller så köper jag mig någonting på Ica. Det är såklart smidigare och billigare att äta i matsalen, men jag är som jag är. 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?