Svar på kommentar
Publicerat den

karro om Rockabilly/pinup:
"Ohhh.. var har du hitta dessa underbara skönheter? :D
verkligen älskar rockabilly stil mer och mer men hittar inga bra ställen att köpa från.
prickigt, randigt, rutigt är helt klart det bästa jag vet :D"



De senaste dagarna har jag googlat som en tok efter klänningar i detta slag och efter ett tag kom jag till en sida som heter Sivletto och det var där jag hittade den röd/bruna klänningen. Den man ser först i det inlägget.

De följande tre klänningarna hittade jag på en butik på Tradera, Jetset Trends. Det finns fler fina produkter hos dem, men jag valde att endast lägga ut ett fåtal av de som jag faktiskt fastnade för.

Jag skulle själv vilja hitta fler internetbutiker där man kan köpa kläder av detta slag, men utbudet verkar vara större utomlands. Jag hittade t.ex. en dansk internetbutik med jättefina kläder, men jag tror inte att jag skulle våga beställa från något annat land än Sverige så jag får googla vidare. :)





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?