Sömntuta
Publicerat den

Eftermiddagen är nu här och det har inte hänt någonting hemma hos oss. Dennis klev upp kl.11:15 pga. att jag väckte honom - jag hade då varit uppe i en timme. Jag ville inte att han skulle sova bort hela dagen, så jag smög mig in i sovrummet och kramade om honom. Han vaknade när katterna följde efter mig och valde då att kliva upp.

Vi har precis duschat och jag ska snart till att tvätta håret och sminka mig innan vi går ner till stan för att köpa kattmat. Sorten vi ger dem finns inte på Ica, så vi måste alltid bege oss ner på stan till Hemköp. Jag klagar dock inte då vi får oss en promenad. Det var uppfriskande förra gången.

Jag har även klippt Dennis hår för första och förmodligen sista gången. Han får självlockar när håret börjar bli långt och han ville bli av med dem. Istället för att köpa en plattång bad han mig att hjälpa honom, så jag klippte bort dem. Det blev nästan som en pottfrilla då hans lockar sitter på samma höjd hela vägen runt, men han orkade inte bry sig så mycket utan lät det vara så.

Sen vill jag passa på att önska min kompis Emma lycka till då hon idag åkte in på BB då hon haft förvärkar de senaste dagarna. Hon har BF den 27:e (om jag inte minns fel), så hon är inte fullgången än. Jag hoppas att det går bra för henne oavsett om hon kommer hem med sin lilla dotter eller ej - de vet att det är en flicka.

Lycka till!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?