Soffpotatisar
Publicerat den

Då var listan i full gång och ligger under kategori Smått&Gott. Det känns faktiskt både bra och roligt att ha påbörjat den då jag tror att den kan vara till nytta både för Er och för mig. Speciellt den sista punkten då jag kommer att försöka skriva kortfattat om mitt liv. Då kanske Ni förstår mig bättre. Inlägget kommer dock att bli ljusår långt eftersom jag har varit med om så otroligt mycket.

För tillfället sitter Dennis och jag i soffan. Han spelar Gran Turismo på sitt Playstation 3 medan jag sitter här och ugglar. Jag vill arbeta på engelskan, men jag har ingen som helst motivation till det då jag inte har någon aning om vad jag ska skriva. Under lektionen kom jag dock på en scen som jag vill ha med, men den kommer senare i berättelsen. Frågan är bara vad jag ska klämma in emellan. Absolut sista inlämningsdagen är i början av februari, så jag behöver inte känna mig jättestressad - jag vill dock ha det klart så snart som möjligt, vilket jag nämnt hundra gånger nu.

Kvällen kommer väl att bli lika tråkig som alltid då det inte finns ett piss att göra här ute. Vilken tur att vi håller på att leta ny lägenhet da. Om vi får en närmare stan finns det betydligt mycket mer att göra. Looking forward to it!



sarah med bebis i magen

finnsa massa bra på TV:D



URL: http://respekteravar.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?